Reklamation.

Förra året hade Isabell den här fantastiskt söta coola overallen från mini rodini.

Vi var jättenöjda med funktionen och förskolepersonalen sa att det var en toppenbra overall på vår smala frusna lilla 1.5 åring. Den höll henne både varm och torr!
Men......
Eftersom hon var så liten blev den inte alls speciellt smutsig. Så jag behövde inte tvätta den förens efter säsongens slut, innan vinterkläderna skulle packas ner. Efter EN tvätt (självklart enligt anvisning) så såg den ut såhär 


Allt vitt var dassgrått! Och sömmarna/skarvarna på bröstet såg skabbiga ut. Jag blev givetvis besviken. Men glömde av det och packade ner den. 
Nu har jag ju packat upp och gått igenom tjejernas vinterkläder igen, för att inventera och uppdatera garderoben. Såg hur overallen såg ut och mailade mini rodini. En overall för 1600kr borde hålla bättre efter en tvätt. 
Mini rodini svarade snabbt (alltid god service) och förklarade att detta varit ett problem med förra årets panda, därför ser pandan annorlunda ut i år. (Den har inget vitt på magen i år) de bad mig reklamera hos oii där jag köpte overallen. Sagt och gjort. Även oii svarade snabbt och gav mkt bra service. Fick retur fraktsedel och skickade tillbaka overallen. Nu är pengarna på väg tillbaka till mitt konto. 
God service. 
Kategori: kidmattack
Taggar: bra service mini rodini oii pandaoverall reklamation